top of page

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY KURZY

Tyto Všeobecné obchodní a organizační podmínky (dále jen „VOOP“) upravují vztahy a podmínky vznikající mezi Pořadatelem a Účastníkem při objednávání a poskytování vzdělávacích služeb (seminářů, kurzů, workshopů a dalších). Dále pak podmínky, za nichž Pořadatel eviduje zájemce o kurzy.

 

DEFINICE POJMŮ

 

Pořadatelem je fyzická osoba, OSVČ založená dle českého práva, která poskytuje vzdělávací akce. V daňovém dokladu je uvedena jako dodavatel.

Název: Fyzioterapie PhDr. Michaela Prokešová, Ph.D. se sídlem Kamenická 3633, 276 01, Mělník a NZZ Fr. Kloze 37, 272 01, Kladno 

IČ 070 62 150

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeným u Krajského úřadu Středočeského kraje, odboru zdravotnictví, spisové značky SZ-041394/2018/KUSK. 

Emailový kontakt: michaela.prokesova@integracnifyzioterapie.cz  

(dále jen Pořadatel)

 

Zájemcem je osoba, která uskuteční objednávku vzdělávací akce prostřednictvím vyplněného formuláře na webových stránkách Pořadatele nebo zasláním emailu s žádostí o zařazení na danou vzdělávací akci. Je tímto zařazen do databáze vážných zájemců o danou akci 

(dále jen Zájemce).

 

Účastníkem je fyzická osoba, která se přihlásila na vzdělávací akci a zařazením do kurzu se stává konečným příjemcem služby. Účastník může být osobou odlišnou od osoby, která vstupuje do vztahu s pořadatelem jako plátce ceny za danou vzdělávací akci. Účastník se stává účastníkem kurzu ve chvíli, kdy dojde k úhradě ceny kurzovného na základě odeslané zálohové faktury na účet pořadatele 

(dále jen „Účastník“).

 

Náhradník je fyzická osoba, která se přihlásila na kurz jako účastník a které společnost sdělila e-mailem, že je vedena jako náhradník z důvodu překročení maximálního počtu zájemců/účastníků vzdělávací akce. Vedení zájemce v seznamu náhradníků nezavazuje pořadatele k povinnosti příslušný kurz vypsat.

 

Náhradní účastník je osobou, která splňuje kvalifikační předpoklady být účastníkem a kterou účastník označí za osobu, která se kurzu zúčastní na místo účastníka.

 

 

 

 

 

ODBORNÉ SEMINÁŘE A KURZY

 

OBJEDNÁNÍ SEMINÁŘE / KURZU

Přihlášky na kurzy pořadatel přijímá prostřednictvím objednávky u daného kurzu/semináře na webových stránkách, e-mailem, nebo písemně. Přihláška je závaznou objednávkou, jejímž odesláním zároveň zájemce akceptuje tyto VOOP.

V případě překročení kapacity školení bude Zájemci nabídnuto náhradní řešení (zařazení do pořadníku náhradníků).

Vyplněním a odesláním závazné objednávky/přihlášky zároveň Zájemce vyjadřuje souhlas s poskytnutím osobních údajů ke zpracování fyzické osobě (OSVČ) Fyzioterapie PhDr. Michaela Prokešová, PhD. (v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů). Tento souhlas je udělován dobrovolně a může být kdykoliv odvolán (viz. odstavec o GDPR níže).

 

Zájemce vyplní a odešle přihlašovací formulář na webu pořadatele www.integracnifyzioterapie.cz a to včetně souhlasu účastníka se zpracováním osobních údajů a souhlasu s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami. Odesláním se Zájemce zavazuje uhradit řádně a včas plnou cenu kurzu na základě zaslané zálohové faktury nebo výzvě k platbě. 

V případě nesdělení povinných, nebo sdělení neúplných údajů Zájemce/Účasníka, případně třetí osoby, má pořadatel právo uzavření smlouvy odmítnout a přihlášku neakceptovat. Zájemce má povinnost před vlastním odesláním přihlášky tuto zkontrolovat a případně opravit. Údaje uvedené v přihlášce jsou pořadatelem považovány za správné.

Pořadatel potvrdí obdržení přihlášky Zájemci potvrzovacím e-mailem a následným zasláním zálohové faktury na plnou cenu kurzu. V případě, že pořadatel obdrží přihlášku zájemce ve chvíli, kdy je již naplněn maximální počet účastníků kurzu, pořadatel zašle zájemci o kurz informační e-mail, kde jej upozorní, že byl zařazen do seznamu účastníků kurzu jako náhradník a prozatím nezašle zálohovou fakturu na cenu kurzu. V případě, že se v kurzu neuvolní místo, nemá Zájemce v postavení náhradníka právo absolvovat kurz a pořadatel není povinen kurz zájemci poskytnout. V případě, že se v kurzu uvolní místo, zašle pořadatel zájemci informativní e-mail, kde se dotáže, zda trvá jeho zájem o účast na kurzu. Pakliže náhradník svoji účast potvrdí, bude mu zaslána zálohová faktura na cenu kurzu, která může z časových důvodů obsahovat zkrácenou dobu splatnosti. Okamžikem připsání ceny kurzu na účet pořadatele je zájemce/účastník oprávněn k účasti na kurzu. 

Platby budou prováděny bezhotovostním převodem. Platby v hotovosti jsou možné pouze s výslovným souhlasem pořadatele po domluvě.

Přihlášený může delegovat povinnost úhrady ceny kurzu na třetí stranu tím, že v přihlášce vyplní fakturační údaje této třetí strany (např. svého zaměstnavatele). V takovém případě se předpokládá, že tak přihlášený účastník učinil s vědomím a se souhlasem této třetí osoby. Je pak povinností přihlášeného účastníka zajistit předání zálohové faktury této třetí osobě a ověřit si, že tato uhradí společnosti zálohovou fakturu řádně a včas. Účastník následně zajistí předání faktury - daňového dokladu této osobě. V případě neuhrazení zálohové faktury třetí osobou řádně a včas má pořadatel právo Zájemce nezařadit mezi Účastníky kurzu.

Fakturu – daňový doklad na platbu za absolvování kurzu obdrží účastník až při absolvování kurzu, anebo po něm.

 

PODMÍNKY ÚČASTI NA VZDĚLÁVACÍ AKCI

 

Není-li v podmínkách kurzu určeno jinak, účastníkem kurzu může být fyzioterapeut, ergoterapeut, zdravotní sestra, lékař. Pořadatel je oprávněn omezit, rozšířit či výčtem upřesnit okruh účastníků kurzu na základě kvalifikace zájemců

 

Účastník je odpovědný za to, že pravdivě uvede svoji kvalifikaci, případně délku praxe. Pořadatel je oprávněn vyzvat účastníky k prokázání jejich dosažené kvalifikace a prokázání praxe, včetně potvrzení zaměstnavatele, či zařízení, kde tuto praxi vykonal nebo vykonává, a to formou čestného prohlášení, případně notářsky ověřenou kopií. Povinnost účastníka prokázat dosaženou kvalifikaci a absolvovanou praxi je uvedena v popisu kurzu, ve formuláři přihlášky, případně v informačním e-mailu zaslaném účastníku po přihlášení. Pořadatel není povinen zjišťovat kvalifikaci účastníků sám. V případě, že by účastník svým nepravdivým uvedením, či nepravdivým doložením svých kvalifikačních předpokladů způsobil pořadateli škodu, je ten oprávněn po účastníku vymáhat škodu v plné výši, a to včetně příslušenství. 

 

Pořadatel je dále oprávněn odmítnout vydat účastníku certifikát, případně po účastníku vymáhat jeho vrácení.

 

Účastník, jakožto příjemce služby, je osobou, u níž se předpokládají určité kvalifikační předpoklady, znalost postupů lege artis v daném oboru, jenž je předmětem kurzu. Proto je účastník dostatečně fundován k výběru a zvážení své účasti na kurzu. Účastník tak není ve vztahu k pořadateli v postavení spotřebitele.

 

PODMÍNKY PRO ÚSPĚŠNÉ ABSOLVOVÁNÍ KURZU

U inovativních, refresh kurzů a seminářů je podmínkou účastnit se programu v plné výši (pouze v případě osobní domluvy může být toto upřesněno). Může být garantem požadována určitá minimální zkouška, prokazující formulování nabytých dovedností a znalostí.

 

Podmínkou pro absolvování Certifikovaného kurzu a vydání certifikátu může být organizátorem, či garantem, požadována určitá minimální účast účastníka na kurzu, může být úspěšné absolvování závěrečné zkoušky teoretické, nebo praktické, nebo obou, popř. i vypracování písemné práce. Podmínky zkoušky určuje garant daného kurzu (a to i prostřednictvím certifikační autority jako je např. MZ ČR) a o podmínkách zkoušky informuje účastníky před začátkem kurzu.

 

 

ORGANIZAČNÍ ZMĚNY

Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu termínu nebo úplné zrušení kurzu z neočekávaných organizačních a provozních důvodů. O všech těchto případných změnách Vás bude včas informovat pořadatel příslušného kurzu a zároveň Vám nabídne možnost účasti na následujících/jiných termínech. V případě, že Vám nebudou vyhovovat následující termíny, organizátor kurzu s Vámi individuálně projedná další postup či případné storno Vaší objednávky.

 

CENA KURZU. 

Cena kurzu může být stanovena jak v korunách českých (CZK), tak i v eurech (EUR).  Závazná a neměnná je vždy cena uvedená v CZK. Cena vzdělávací akce v EUR je vždy stanovena dle směnného kurzu EUR a CZK ke dni vystavení zálohové faktury dle aktuální výše kurzu měn vyhlášených Českou národní bankou 

Součástí kurzu mohou být i výukové materiály. Není-li uvedeno jinak, tyto jsou zahrnuty v ceně kurzu.

Pořadatel není plátcem DPH.

 

STORNO PODMÍNKY

 

Storno podmínky u seminářů, inovativních a refresh kurzů:

V případě, že se nemůžete vzdělávací akce daného typu účastnit a oznámíte tuto skutečnost měsíc (30 dnů) před zahájením akce emailem na adrese scholasterovamichaela@gmail.com, nenárokují si pořadatelé storno poplatek z předem objednané a zaplacené služby a částka bude vrácena v plné výši na účet, ze kterého byla platba zaslána. 

V případě, že se z akce odhlašujete později než měsíc (30dnů) před začátkem konání akce, máte možnost najít za sebe náhradníka a v případě, že tak nelze učinit ze strany účastníka nárokují si pořadatelé 100% storno poplatek z předem objednané a zaplacené akce.

V případě, že se účastník kurzu nezúčastní (z jakéhokoliv důvodu), zaplacená záloha na cenu akce se nevrací.

Účastníkovi nevzniká nárok na vrácení peněz za kurz ani v případě, že již konající se kurz nedokončí (z jakýchkoli důvodů).

V případě změny termínu konání kurzu bude účastníkům nabídnut nový termín. V případě, že účastník nebude s přesunutím nového termínu souhlasit, pořadatel mu vrátí všechny, již zaplacené zálohy na cenu kurzu v plné výši. Obdobným způsobem bude pořadatel postupovat i v případě zájemců zařazených na seznam vážných zájemců o kurz, kteří zaplatili zálohu. 

V případě změny termínu kurzu pořadatel ponechá již zaplacenou zálohu na cenu kurzu na svém účtu a započte ji na cenu kurzu konaného v novém termínu, pokud se účastník, nevysloví písemně jinak. (případný rozdíl ceny kurzu, z důvodů významného navýšení nákladů na pořádání kurzu v novém termínu se účastník zavazuje uhradit po domluvě s pořadatelem).

V případě zrušení akce ze strany pořadatele, je částka vrácena v plné výši na účet, ze kterého byla platba zaslána.

Zároveň se pořadatel zříká jakékoliv zodpovědnosti za vzniklé finanční újmy účastníka v případě zrušení vzdělávací akce.

 

Storno podmínky u Certifikovaných kurzů:

V případě, že se nemůžete vzdělávací akce daného typu účastnit a oznámíte tuto skutečnost dva měsíce (60 dnů) před zahájením akce emailem na adrese scholasterovamichaela@gmail.com, nenárokují si pořadatelé storno poplatek z předem objednané a zaplacené služby. 

V případě že se z akce odhlašujete později než dva měsíce (60 dnů) před začátkem konání akce, máte možnost najít za sebe náhradníka (kdy vámi uhrazená částka bude vrácena až ve chvíli uhrazení částky náhradníkem) a v případě, že tak nelze učinit ze strany účastníka nárokují si pořadatelé 50% storno poplatek z předem objednané a zaplacené akce.

V případě nutnosti přerušení účasti na již probíhající akci, lze dohodnout (pouze v případě závažných osobních nebo zdravotních důvodů), odložení absolvování akce na další vypsaný kurz (max. však dva roky od nástupu na následně přerušený kurz). Pokud odsunuté absolvování ze strany účastníka neproběhne, nárokuje si pořadatel storno poplatek ve výši 100% ceny.

V případě zrušení akce ze strany pořadatele, je částka vrácena v plné výši na účet, ze kterého byla platba zaslána. 

Zároveň se pořadatel zříká jakékoliv zodpovědnosti za případně vzniklou finanční újmu účastníka v případě zrušení vzdělávací akce.

 

OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV

Nakládání se školicími materiály se řídí podle zákona 121/2000 Sb, o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon).

 

 

 

 

 

 

INFORMACE A SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR)

v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 O ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. A to ve smyslu zákona č. 101/2002 Sb., o ochraně osobních údajů a dle nařízení Evropského parlamentu a Rady EU č. 679/2016, ve znění platném a účinném a ve smyslu prováděcích předpisů (známé jako GDPR).   

(dále jen „Nařízení“)

Subjekt údajů, jakožto zájemce o školící akce, kurzy, pobyty zaměřené na vzdělávání pořádané správcem, svým souhlasem vyjádřeným při elektronickém i písemném odeslání přihlášky či formuláře zájemce o kurzy, vyjadřuje svůj souhlas se zpracováním osobních údajů správcem a zpracovatelem, kterým je:

Fyzioterapie PhDr. Michaela Prokešová, Ph.D. 

Sídlo Kamenická 3633, 276 01, Mělník a NZZ Fr. Kloze 37, 272 01, Kladno, 

IČ 070 62 150

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeným u Krajského úřadu Středočeského kraje, odboru zdravotnictví, spisové značky SZ-041394/2018/KUSK. 

Emailový kontakt: michaela.prokesova@integracnifyzioterapie.cz

(dále jen „Správce a zpracovatel”)

Subjekt údajů prohlašuje, že za účelem zpracování osobních údajů, dobrovolně poskytuje zpracovateli a správci osobních údajů, své níže uvedené osobní údaje a uděluje svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů. Subjekt údajů výslovně souhlasí s tím, že správce a zpracovatel je oprávněn využít následujících osobních údajů, které subjekt údajů poskytne ke zpracování. Jedná se o osobní údaje, zpracovávané za účelem pořádání vzdělávacích kurzů a pobytů.

Osobní údaje subjektu, které budou zpracovány:

  • jméno a příjmení, tituly

  • datum a místo narození

  • poštovní/korespondenční adresa, u cizince adresa místa, kde se převážně zdržuje na území ČR a státní občanství

  • emailová adresa

  • telefonický kontakt

  • doklad o dosaženém vzdělání a získání odbornosti

  • potvrzení o zaměstnaneckém poměru v době konání kurzu

  • doklady potvrzující složení závěrečné zkoušky certifikovaného kurzu (závěrečný test, kazuistika)

  • IČO, bydliště, sídlo či kontaktní adresa plátce vzdělávací aktivity nabízené Správcem

  • Fotografie a videonahrávky pořízené správcem na vzdělávacích aktivitách

Účelem zpracování osobních údajů je:

  • Vedení evidence Správcem a zpracovatelem a s tím souvisejících činností při organizaci certifikovaného kurzu, včetně zasílání obchodních nabídek Správce (pořádání dalších kurzů, nabídka praxe a pobytů). 

  • Uchovávání dokumentace dle podmínek Ministerstva zdravotnictví České republiky (MZ ČR) k nutným úkonům při vedení a archivaci dokladů Certifikovaného kurzu. Pro potřeby organizací garantujících a zaštiťujících dané kurzy (např. Unie fyzioterapeutů České republiky, Česká lékařská komora, MZ ČR)

  • Pro vědecko výzkumné a výukové účely.

 

Zpracování osobních údajů zájemců o kurzy a účastníků kurzů pořádaných správcem, kdy je třeba uvádět citované údaje z důvodů přípravy kurzu pro specifické požadavky zájemce a dále se jedná o údaje nezbytné pro obchodní styk mezi správcem a subjektem údajů, včetně údajů povinných dle ust. § 435 zákona č. 89/2012 Sb. 

Doba zpracování osobních údajů
Subjekt je tímto informován, že na základě oprávněného zájmu Správce budou Osobní údaje pro účel vedení evidence a s tím souvisejícími činnostmi zpracovávány a uchovávány po dobu nezbytně nutnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Subjektem údajů a Správcem. Uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů je možné 10 let od ukončení smluvního vztahu.

Správce údajů tímto v souladu s ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení”), informuje, že:

  • Osobní údaje Subjektu údajů budou zpracovány na základě jeho svobodného souhlasu, který stvrdil odesláním přihlášky

  • Správce a zpracovatel je oprávněn pověřit zpracováním osobních údajů dalšího zpracovatele, který se správcem uzavřel zpracovatelskou smlouvu a poskytuje dodatečné záruky ochrany osobních údajů.

  • Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje Subjektu údajů třetím osobám, do třetí země, mezinárodní organizaci nebo jiným, než výše uvedeným třetím osobám (nadřazeným institucím provádějícím kontrolu dokumentace v přímé souvislosti s Certifikovaným kurzem)

  • Subjekt údajů má právo kdykoliv odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, právo požadovat od Správce přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování. Má právo na přenositelnost těchto údajů k jinému správci, jakož i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, má-li za to, že Správce při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s Nařízením.

Svá práva plynoucí ze zpracování osobních údajů může subjekt údajů kdykoliv uplatnit písemně cestou elektronické komunikace na emailu michaela.prokesova@integracnifyzioterapie.cz.

Pořadatel si vyhrazuje právo změny obchodních podmínek. Tyto podmínky jsou platné a účinné po celou dobu trvání smluvních vztahů.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 30.6.2023.

bottom of page